دلایل نیاز به سایت

دلایل نیاز به سایت و اینکه چرا وب سایت مهم است ؟

دلایل نیاز به سایت انقدر گسترده است که نمیتوان تعداد مشخصی در نظر گرفت. در دنیایی که اینترنت همه چیز است، داشتن یک سایت حرفه ای مهمترین اقدام است. در حال حاضر اکثریت مردم دنیا بصورت آنلاین تمامی امور زندگی خود را انجام می دهند. بیزنس آنلاین، خرید اینترنتی و بسیاری کارهای دیگه از طریق وب سایت ها انجام می شود. بیشترین آمار ورودی به سایت ها هم، موبایل گزارش شده است. یعنی از طریق گوشی همراه خود به اینترنت متصل می شوند و از سایت های مختلف برای انجام امور خود استفاده می کنند.

طراحی سایت تخصصی

به دلیل اهمیت این موضوع قصد داریم در این مقاله در مورد دلایل نیاز به سایت داشتن صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید بدانید چرا طراحی سایت تخصصی برای زندگی کاری مان ضروریست حتما تا پایان این مطلب همراه باشید. چرا که میخواهیم چند دلیل اساسی این مهم را باهم بررسی کنیم.

حضور همیشگی

با ساخت وب سایت خوب شما حضورتان را بین مردم دائمی می کنید. چرا که امروزه اکثر افراد تمایل دارند همه ی کارهای خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. اگر خرید دارند از سایت فروشگاهی اینترنتی انجام دهند. اگر نیاز به کسب اطلاعات دارند از طریق سایت شرکتی مربوطه این اطلاعات را بدست آورند. اگر به پزشک نیاز دارند، بصورت آنلاین وقت رزرو کنند. و خیلی از کارهای دیگر که بیشتر به دنبال انجام آنها بصورت اینترنتی هستند. به همین دوست دارند همه مشاغل یک سایت داشته باشند تا راحت و سریع کارشان انجام شود.

پس شما می توانید با طراحی سایت حرفه ای و نشر دادن آدرس آن بین مردم از طریق راههای تبلیغاتی، افراد بیشتری با شما آشنا می شوند. همچنین راههای تماس با شما را میبینند و در صورت رضایت از خدماتی که ارائه می کنید جذب شما می شوند و به افراد دیگر هم معرفی تان می کنند.

دلایل نیاز به سایت

تبلیغات 24 ساعته

طراحی وب به شما این امکان را می دهد در صفحات مختلف سایت خود، بطور دائم و همیشگی خدمات، محصولات و هر آنچه که برای ارائه دارید را به مردم نمایش دهید و اعتمادشان را جلب کنید.

با سایت زدن، در کمپین های تبلیغاتی افراد برای اینکه اطلاعات بیشتری بدست آورند به سایت شما سر می زنند. در ادامه خیلی از این مراجعه ها به خرید و بازدید های بیشتر و زیاد شدین ورودی ها می انجامد. پس می توان گفت اگر هزینه تبلیغات نگرانتان کرده، با سفارش طراحی سایت و گرفتن ورودی بیشتر می توانید این هزینه ها را  جبران کنید و به درآمد های بالاتر نیز برسید. قیمت ساخت سایت خیلی خیلی کمتر از هزینه های بسیار بالای تبلیغات است که جوابدهی صد در صد هم ندارند.

صرفه جویی در زمان

اگر فروشنده هستید حتما این موضوع  برایتان پیش آمده که وقت زیادی صرف پاسخ دادن به سوالات یکسان مشتری های خود کرده اید. این موضوع برای فروش در پیج اینستاگرام یا فروش بصورت حضوری فرقی ندارد. اگر از این روند خسته شده اید طراحی وب سایت این امکان را برای شما فراهم کرده است که در صفحه ای سوالات متداول مراجعین را به همراه پاسخ ثبت کرده و این صفحه را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. این روش خیلی بیشتر مورد پسند کاربر است. همچنین در زمان شما نیز صرفه جویی می شود.

آشنایی بیشتر مشتریان

از دلایل نیاز به سایت این است که می توانید با خرید سایت برای کسب و کارتان شما می توانید مشتریان خود را با محصول و خدمات خود آشنا کنید. هرچه اطلاعات و مشخصات بیشتر و دقیق تری در اختیار مخاطب بگذارید بیشتر ترغیب میشود که از شما خرید کند. در سایت می تواند اطلاعات همه محصولات ببیند، بدون اینکه وقت شما را بگیرد.

داشتن سایت چه سودی دازد

معرفی به افراد بیشتر

حتی اگر کسب و کار خانگی و کوچکی دارید شک نکنید که به این معرفی شدن نیاز دارید. با طراحی وبسایت وقتی فردی به سایت مراجعه می کند این امکان وجود دارد که لینک سایتتان را به دوستان خود نیز بفرستد.کاری که شاید خود شما بارها انجام داده باشید. با این افزایش ورودی سایت تعداد مشتریان و فروش شما نیز افزایش می یابد.

جمع آوری ایمیل و شماره مشتریان

ساختن سایت این مزیت را دارد که ایمیل و شماره افراد را جمع آوری کنید. این کار برای شغل شما مفید است. چرا؟ چون از طریق خبرنامه سایت با ارسال پیام هایی از قبیل موجود شدن محصولات، اضافه شدن محصولات جدید، تبلیغات، اخبار تخفیفات و جشنواره ها و … می توانید مشتری را به خود وفادار نگه دارید. با این ارتباط موثر هم در زمان و هم در هزینه های تبلیغاتی شما صرفه جویی می شود. در اصل بصورت رایگان تبلیغات می کنید. حتما می دانید که مبالغی که صرف چاپ تبلیغات می شود چقدر سنگین است. علاوه بر مسئله مالی، از لحاظ زمانی نیز کارهای تبلیغاتی سنتی وقت زیادی می برد.

ایجاد آشنایی و کسب اعتماد مشتری

با طراحی سایت اختصاصی و قرار دادن تصاویر و اطلاعات از خودتان، شرکت یا فروشگاه خود را بهتر به مخاطبان معرفی کنید تا با شما بهتر آشنا شوند. این طبیعی است که افراد به کسانی و جاهایی مراجعه می کنند که آنجا را بشناسند و راحت باشند. در این صورت شمایی که سایت داری و افراد شما و خدماتتان را می شناسند نسبت به رقیبتان که سایت ندارد و مخاطب نتوانسته اطلاعاتی از آن کسب کند، برگ برنده دارید.

چرا یاید سایت داشته باشیم

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم مهمترین دلایل نیاز به سایت را بیان کنیم. اگر صاحب شغلی هستید، بزرگ و کوچک فرقی ندارد، اگر میخواهید رشد کنید و از رقیب ها عقب نمانید داشتن وب سایت یک نیاز ضروری برای شماست.

با طراحی سایت تخصصی می توانید درآمدتان را بیشتر کنید. اگر یک تیم از بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای پشت این کار باشند و اصول این کار رعایت شود و بازدیدکنندگان بخوبی راهنمایی شوند، همین ها مشتری ثابت شما می شوند. بیشتر دیده شدن افزایش ورودی  را به دنبال دارد. افزایش مشتری افزایش درامد و موفقیت شما را به همراه دارد. پس با وبسایت موفقیت خود را تضمین کنید.

تیم طراحان سایت دلتاسافت با تجربه و دانش خود بهترین ها را به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در بخش نظرات و یا راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
×